Skoči na glavno vsebino

• telefonska številka za starše: 041 545 660

Spletna stran doma Ajda Libeliče: www.csod.si/dom/ajda

4. dan, četrtek, 1. 10. 2020

Zjutraj nas je pozdravilo sonce in z velikim zanimanjem smo zakorakali v nov dan. Preživeli smo ga v gozdu, ob potoku in na športnem dvorišču. Nekateri so se danes prvič srečali s plezanjem in lokostrelstvom. Vsi so bili zelo pogumni, saj so premagali zelo visoko plezalno steno, spet drugi pa so uspešno ciljali v tarčo. Marsikdo je spoznal kakšno novo drevo in užival ob zvokih potoka. Iz razgledne točko se je odlično videla tudi Peca, Uršlja gora in Raduha.
Dan smo zaključili z večernim programom, ki so ga pripravili učenci.

3. dan, sreda, 30. 9. 2020

Današnji dan smo začeli z različnimi dejavnostmi. Raziskovali smo vodne ekosisteme, plezali, preizkusili smo se v lokostrelstvu in s pohodom do razgledne točke.
Po popoldanskem raziskovanju gozda in orientaciji smo dan zaključili s športnimi in socialnimi igrami.

2. dan, torek, 29. 9. 2020

Danes smo v lepem sončnem vremenu uživali v kanujih na Dravi. Naučili smo se pripraviti in zakuriti ogenj, ter si speči hrenovke.
Zabavali smo se tudi pri športnih igrah.

1. dan, ponedeljek, 28. 9. 2020

Ob 11.uri smo z učenci 7. razredov srečno prispeli v dom Ajda v Libeličah.
Po namestitvah v sobe smo imeli spoznavne socialne igre in uvodni sestanek. Po opravljenem kosilu smo se v treh skupinah odpravili na aktivnosti: Ogled meje in orientacija, raziskovali smo tla-gozd je lahko učilnica in postavljali bivake ter zavetišča.
Po večerji se je ena skupina odpravila na nočni pohod, druga in tretja pa sta imeli večerno animacijo.
(Skupno 1.240 obiskov, današnjih obiskov 1)