Nadarjeni učenci

Delo z nadarjenimi učenci temelji na Konceptu odkrivanja in dela z nadarjenimi učenci v 9-letni osnovni šoli (v nadaljevanju Koncept). Odkrivanje nadarjenih učencev poteka v treh stopnjah, in sicer:

  1. evidentiranje učencev, ki bi lahko bili nadarjeni;
  2. identifikacija nadarjenih učencev;
  3. seznanitev in pridobitev mnenja staršev.

 

V skupini evidentiranih so izbrani učenci, ki izpolnjujejo vsaj enega od šestih kriterijev (učni uspeh, dosežki, učiteljevo mnenje, tekmovanja, hobiji, mnenje šolske svetovalne službe).

Na začetku naslednjega šolskega leta (od septembra do decembra) poteka naslednja stopnja, tj. identifikacija. Identifikacija zajema poglobljeno in podrobnejšo obravnavo evidentiranih učencev in vključuje naslednja merila: oceno učitelja, test intelektualnih sposobnosti in test ustvarjalnosti.

Zadnja stopnja odkrivanja nadarjenih je seznanitev in pridobitev mnenja staršev, ko svetovalna služba skupaj z razrednikom seznani starše, da je bil njihov otrok spoznan za nadarjenega, in pridobi tudi njihovo mnenje o otroku. Odkrite nadarjene učence šola nato sproti spremlja in ob soglasju staršev za njih pripravi individualizirane programe dela za nadarjene učence. Šola nadarjenim učencem nudi različne aktivnosti z različnih predmetnih področij, pri čemer upošteva interes učencev in izhaja iz temeljnih načel dela z nadarjenimi učenci, ki so predvideni v Konceptu dela z nadarjenimi učenci v devetletni osnovni šoli. V letošnjem šolskem letu se bodo naši nadarjeni učenci pridružili sobotni šoli za nadarjene učence, ki bo na OŠ Grad.

(Skupno 10 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost