V sklopu učnih ur namenjenih raziskovanju geografskih procesov in pojavov si lahko učenci pridobijo številne izkušnje, preizkusijo svoje sposobnosti, spretnosti in veščine. Za širjenje geografskega znanja so ob začetku šolskega leta določili, da bodo raziskovali in proučevali na konkretni življenjski problematiki. Osredotočili so se na raziskovanje podnebnih sprememb, svetlobnega ter zvočnega onesnaževanja in pripravili predavanje ter delavnice za vrstnike.

Namen je bil spodbujati zavedanje povezanosti in soodvisnosti človeka in narave, kritično in kreativno razmišljati pri reševanju navedene problematike ter upoštevati potrebe prihodnjih generacij. Številni učenci predmetne stopnje pa so letos sodelovali na fotografskem geografskem natečaju, katerega namen je spodbuditi radovednost in prikazati geografski pogled na pokrajino skozi fotografski objektiv. Da bi fotografije, ki so jih posneli bile vidne še ostalim učencem, so pripravili razstavo na šolskem hodniku. Marsikateri učenec je tako ponosno pokazal svojo fotografijo in ob njej navdušeno razlagal njeno sporočilnost. Šolsko leto pa so zaključili s pripravo poti v bližini šole z mobilnim vodičem za samostojno učenje na prostem. Namen raziskovanja v letošnjem šolskem letu ni bilo samo spodbujanje vedoželjnosti, ampak poleg iskanja pravih odgovorov, tudi tistih izvirnih.

   

 

 

 

(Skupno 84 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost