Skoči na glavno vsebino
+(386)2 545 96 00 ospuconci@ospuconci.si

DNEVI DEJAVNOSTI SEPTEMBER

PRVI ŠOLSKI DAN

URNIK ŠOLSKE KNJIŽNICE

UNICEF P-ODPORNI MLADI

V okviru projekta P-odporni mladi se bomo osredotočili na duševno zdravje otrok in mladih. S pomočjo seminarja za pedagoge in gradiv za izvedbo delavnic želimo pripomoči k zgodnjemu prepoznavanju duševnih stisk. V sklopu projekta bomo ozaveščali o tem, kako lahko zgodnje znake duševnih stisk prepoznamo  in kako jih lahko med seboj prepoznajo tudi otroci in mladi – pri sebi in pri svojih vrstnikih.

Ozaveščali bomo kako postopati ob prvih znakih duševnih stisk, kaj lahko mladi storijo sami za svoje duševno zdravje, kam naj se obrnejo in kaj lahko storijo učitelji, ko pri mladostniku prepoznajo duševne stiske.

Namen projekta je pomagati otrokom in mladim, da postanejo samozavestni, zdravi, psihično stabilni, odločni in aktivni mladi, ki stojijo za svojimi vrednotami in določitvami ter aktivno participirajo na področjih, ki jih zadevajo, opolnomočiti otroke, učitelje in starše za funkcionalno izražanje in regulacijo čustev ter konstruktivno soočanje s psihološkimi stiskami, pripomoči k zgodnji obravnavi psiholoških stisk otrok in mladostnikov in na ta način zmanjšali porast duševnih stisk in motenj pri otrocih in mladih. Ob tem bomo ozaveščali o pomenu duševnega zdravja ter zagotoviti gradiva za izvedbo aktivnosti za krepitev psihološke prožnosti (odpornosti, rezilientnosti) učiteljev, otrok in mladih ter njihovih staršev. Projekt traja eno šolsko leto. V sklopu tega bo potekalo tudi predavanje za starše.

PROJEKT UNICEF P-ODPORNI MLADI

Projekt OBJEM (Ozaveščanje Branje Jezik Evalvacija Modeli)

Izjava o sofinanciranju: Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

Povezava na spletno stran projekta OBJEM poslovodečega partnerja Zavoda RS za šolstvo: https://www.zrss.si/objava/projekt-objem

V projekt smo vključeni od šolskega leta 2017/2018 in traja 5 let. Namenjen je razvoju inovativnih učnih okolij in oblik učenja za dvig splošnih kompetenc, predvsem na področju sporazumevalne zmožnosti – bralne in kulturne pismenosti. V okviru projekta je naša šola vključena v sklop “Bralna pismenost in razvoj slovenščine”. Bralna pismenost je osnova vseh drugih pismenosti in ima bistven pomen pri mišljenju in učenju. V projekt so vključena vsa predmetna področja, v ospredju je učenec, razvijanje motiviranosti za branje, bralnih veščin, zmožnosti (kritičnega) razumevanja prebranega. S projektom želimo doseči, da bi branje postalo vrednota.

V tem šolskem letu bomo nadaljevali z osnovnimi cilji projekta OBJEM, dejavnosti bomo podkrepili z medpredmetnim povezovanjem in s sodelovanjem s šolsko knjižnico pri pouku. Učitelji, člani šolskega razvojnega tima, se bodo udeleževali usposabljanj, ki jih bo nudil ZRSŠ v okviru projekta, izvajali bodo kolegialne hospitacije ter pridobljeno znanje in izkušnje prenašali na ostale strokovne sodelavce.

Kaj je naš cilj?

Razviti in preizkusiti tiste pedagoške strategije/pristope in pedagoške prakse, ki bodo  tudi z vključevanjem novih tehnologij pripomogle k dvigu splošnih kompetenc učencev, še posebej na področju bralne  pismenosti.

Naše naloge in cilji so:

  • razvijati inovativna učna okolja, ki omogočajo dvig splošnih in specifičnih kompetenc učencev, ki jim zagotavljajo uspešno vključevanje v družbo ter kasneje posredno tudi na trg dela,
  • razvijati in preizkusiti didaktične pristope pri učenju in poučevanju, ki spodbujajo dvig ravni bralne pismenosti skozi učinkovitejšo rabo slovenščine in z namenom zmanjševanja razlik med spoloma ter vključevanjem ranljivih skupin,
  • razvijati raznovrstne motivacije za branje z aktivno participacijo učencev z branjem kakovostnih različnih leposlovnih in poučnih knjig,
  • razvijati in preizkusiti strategije učinkovite rabe slovenščine kot učnega jezika, kar je povezano z uspešnostjo pouka vsakega predmeta (ozavestiti pomen spoznavnega govora za učenje in odnosnega govora, ki pripomore k motivaciji za učenje in boljšemu odnosu do šole/predmeta) po celotni vertikali izobraževanja …

Trajanje projekta: od 4. 11. 2016 do 30. 6. 2022

Projekt OBJEM, v katerega smo vključeni kot razvojni VIZ že od šolskega leta 2028/2019, se je podaljšal do 31. 10. 2022. 

Finančna podpora: skupna višina sredstev, namenjenih za izvedbo projekta, znaša 2.550.000,00 EUR.

 

OŠ Puconci sodeluje v projektu OBJEM v vlogi razvojnega VIZ-a. V projektu udejanjamo strategije prožnih oblik učenja. Prožne oblike učenja so oblike poučevanja
in učenja, ki razvijajo/nadgrajujejo obstoječe pedagoške strategije, pristope in prakse z novimi učnimi praksami, ki tudi z vključevanjem novih tehnologij, pripomorejo k dvigu splošnih kompetenc učencev – pismenost, večjezičnost, matematična, naravoslovna, tehniška in inženirska kompetenca, digitalna kompetenca, podjetnost,
osebnostna, družbena in učna kompetenca, državljanska kompetenca in kulturna zavest in izražanje, hkrati pa razvijajo pri učencih tudi ustvarjalnost in inovativnost,
kritično mišljenje, sposobnost odločanja, radovednost in odgovornost. Uspešno izvedena strategija obsega celovito načrtovanje, razvijanje in implementacijo
pedagoških strategij, pristopov oz. praks na področju projekta OBJEM, kar se udejanja na petih področjih: didaktičnem, organizacijskem, s premišljeno uporabo digitalnih tehnologij (IKT), z vključitvijo strategij v krovne dokumente in z izvajanjem strategije. Projekt se s tem šolskim letom zaključuje, učitelji pa bomo poskrbeli za trajnost projekta.

PRVI ŠOLSKI DAN

Dragi otroci in učenci, cenjeni starši!

Poletne počitnice se počasi bližajo koncu in kmalu se bo spet oglasil šolski zvonec. Upamo, da ste počitnice lepo preživeli, doživeli veliko nepozabnih trenutkov in si nabrali energijo za novo šolsko leto.

V šoli se že pripravljamo na novo šolsko leto, zato vam posredujemo nekaj informacij.

Prvi šolski dan

POSLIKAVA ŠOLSKEGA ČEBELNJAKA

Na OŠ Puconci je skrb za čebele velikega pomena, saj se zavedamo, kako pomembne so čebele za ljudi. Imamo svoj čebelnjak z desetimi družinami čebel. V letošnjem šolskem letu nam je gospod ravnatelj Štefan Harkai zaupal zelo pomembno nalogo: poslikavo desetih novih panjev. (več …)

DOŽIVETJE V BOHINJU

Tudi v letošnjem šolskem letu smo se članice turističnega podmladka odločile, da bomo sodelovale na državnem festivalu Turizmu pomaga lastna glava. Pripravile smo turistični proizvod “Z Gorenščico po kapljo zdravilnih učinkov” ter ga predstavile na regijskem srečanju v Mariboru. Tam smo prejele dve zlati priznanji, in sicer za sodelovanje ter za najboljšo predstavitev na turistični tržnici. (več …)

Orodna vrstica za dostopnost